SNIFFED TEEN SPIRIT

GERMANY FUCKING WON BYE

I GOT 99 PROBLEMS AND AXL ROSE IS 98 OF THEM
I WANNA CRY A LOT ABOUT A7X  (⊙‿⊙✿) 
LOST IN MY NEVER ENDING SOUTH PARK ADDICTION

♡ ♡ ♡ ♡ ♡
PREVIOUSLY KURTNEYBITCH / SWAXLROSE

Anonymous moaned: do you regret your axl tattoo?

ive been asked this so many times and my answer continues to be no. maybe its time to stop asking.

I never even said half of this stuff you pieces of shit
John Lennon ←

Anonymous moaned: Hi I just wanted to say that you're awesome. You have gone on my list of role models. Your music taste is A++ and your movie taste is A++ also cause fuck yeah Pulp Fiction and Inglourious Basterds (like my two fav movies). So just a general appreciation of you existing message, hope you don't find it creepy. Please continue being awesome and posting South Park/Motley Crue/Guns N Roses etc stuff you rad motherfucker.

omgggggg im freaking out thats so fucking awesome you have no idea omg i love you!!!! ♥ and thanks so much literally aw!!
though i gotta say apparently you like all that stuff too so you gotta be just as rad man congratulations youre wonderbra ✧・゚: *✧・゚:* \(◕‿◕✿)/ *:・゚✧*:・゚✧ 

tagged: #anon  #ask 


Track: Aneurysm
Artist: Nirvana
Album: Incesticide